Less

Fan va less jag är på min bil, det är kanske(som dom flesta kunant räkna ut redan) mitt sämsta köp hittills. När jag åkte till skolan i fredags började laddningslampan att lysa, jag stannade bilen och ringde till Pappa som sa till mig att kika på lite grejer och det såg ju bra ut och när jag startade den var allt helt okej igen. Nu händer samma sak igen emn när jag är inne i stan så jag svänger in på Lidl parkeringen med pappa på andra sidan luren, går ut öppnar huven och kollar och allt ser ut som det ska, den höll på att dö i rondellen innan Lidl också. Fan jag ahtar att vara nervös så fort jag sätter mig i bilen alltså. Det är hemskt.

Ska åka ner med bilen till Kent i gällö nu nån dag så ska han få kolla för det kan fanimej inte vara generatorn det är fel på eftersom den är splitterny.

Den här dagen började så bra men det här drog ner den så sjukt mycket. FAN! Jag kommer aldrig mer att kunna lite på bilen och det känns hemskt.

Jag tror jag måste sälja den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0