Skola

Idag har det varit skoldag från kl 13-16, det gick super bra och jag har börjat plugga med Lisa och Lisa.
Gick en varv runt sjön precis när jag vaknade så nu har man detgjort för idag också:) Det känns verkligen skönt.

Nu håller jag på att laga mat kycklig m couscous och broccoli:) Gott som tusan.

Håller på att ska tvätta lite inför helgen också, ska försöka matcha in Carro kl 15 när hon slutar skolan så jag åker vid 12 och ska hinna gå runt sjön innan så det är lika bra att jag fixar allt ikväll.

Ett jobb från Åre ringde mig idag också och tyvärr fick jag nej hos dom:( Så det var lite tråkigt men det är väl bara att hoppas på de andra ställena nudå:)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0