Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för med är MIN födelsedag, HURRA,HURRA,HURRA!!!

Mamma kom in och sjöng högt som fasen kl 7. Jag höll på att dö på fläcken, hon kom med fika och paket haha. Sötmamma.

Efter jag ahde öppnat paketen, druckit upp mitt te och ätit upp mackan somnade jag om... 5 min tills Dennis kom och viskade; gabbiiiiiis, grattiiis och kröp upp i sängen  med sitt paket. Sen somnade vi bredvid varandra tills mamma kom och hämta Dennis som skulle iväg på skolan ahhah.

Per frågade om jag fortfarande var intresserad av lägenhet här i stan, för isf hade han en kompis som jag kunde få hyra av. Men eftersom jag kommit överens med mig själv att det inte blir nån lägenhet innan jag kommit på vad jag vill göra med mitt liv just nu så tackade jag nej. Men det var ju snällt att han frågade.

Nu ska jag våga håret sen åka på stan:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Jesper

dags ouppdatera snart? :O

2008-09-25 @ 00:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0