weeeeehooo

Linda kommer hem från Sthlm i morgon:) det ska bli så skönt att få träffa henne igen. Vi ahr bestämt utgång i morgon eftersom Harrry´s har nyöppning igen:D ÖL,öl,öl:)

Vad med Zandra på stan idag och käkade lunch eftersom när jag kom till skolan var dörren låst och inte en käft var där, det är itne första gången det här händer nu och jag börjar bli lite less:S

Beställde andra boxen av Baywatch igår så jag får den imorgon, bra att ha i helgen när det bli bakisdag.
Martin beställde även sex and the city filmen till mig så jag får den när den släpps 22 oktober:) Jag längtar som fasen.

Om nån kan komma på en bra present till Martin så blir jag glad, han är så jäkal svår att köpa till för det enda han säger att han vill ha är pengar men det känns itne så kul att typ lägga 200 spänn i ett kuvert heller. Så jag vill gärna ha tips:)


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0