Insåg vilken dag det var nu..

Herregud, det är jobb i morgon. Det märks att jag verkligen inte kommit in i det här jobbandet än. Känner mig inte ett dugg peppad och det kanske är därför jag sålde så jäkla dåligt i fredgs också.

Jaja det här skulle inte vara ett till av mina tråkiga jobb inlägg.

Igår var det utgång på schemat. Åkte till Kajsa först, drack öl, beställde pizza, kollade på melodi festivalen och snackade en jäkla massa skit. Vi hade hur trevligt som helst och tog bussen in till stan så vi var väl inne till halv 11 kanske. Då blev det g3 och där blev det nån drink och en massa dans. Fasen vilket drag det var där!
Sen drog vi vidare till Fredrik och Tonys hotell och drack lite mer öl och snackade en massa skit, Tony verkade dock inte så jäkla peppad, han låg i sängen hela tin ahha:P..
Jag vet faktiskt inte när jag kom hem men jag tror att klockan var halv 5, ringde mamma från taxin så hon fick komma ut och betala eftersom dom inte tog mitt kort ahhah:P. Det var roligt, min söta lilla mamma.

Kvällen var helt grym, hade så jäkla roligt och det måste absolut göras om.

Har inte klätt på mig än heller haha så det blir det jag gör härnäst.

Och fy fasen vad det snöar här.. nu ser man inte staketet längre, vi har över 1 meter snö här och sökanterna är enorma. Har snöat non´stop i 4 dygn nu.. kommer bara mer och mer. Mig gör det absolut ingenting men det verkar som att många är less och vill att våren ska komma och rycka bort vintern.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0