Städtisdag

Idag har jag gjort ett ryck som borde gjorts för länge sen. Jag rensade ur min garderob, tröjor, byxor, linnen, trosor och strumbor ska nu bort... för alltid.:D Det känns så skönt.

Jag undrar varför jag har kvar min gamla McD kläder egentligen. har ju aldrig någonsin i mitt liv tänkt börja jobba där igen så nu ska dom bort. Har 2 uppsätting skor därifrån också.. Dyra var dom också.. Jääjä.

Blev 2 sopsäckar iaf haha, var nog på tiden. Men ngt som jag inte orkat ta tag i idag var alla skor som ligger i garderoben, i hallen, i skrubben och ja lite här och var...Det får bli ett annat projekt.

Nu sitter jag här och fryser som fasen om fötterna, har inge strumpor på mig så där har vi svaret.. ska dricka klart min kopp te nu sen blir det att göra middag.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0