Dag 2 tisdag

Mit liv som gejjare dag 2!

Idag har jag iaf inte glömt bort vilken dag det är, mamma väckte mig med en gejj frukost halv 11 sen har jag druckit 3 koppar te, och det är väl inte mot gejj reglerna eller?

Väckte lillebror och drog ner han och gav han frukost och sen gick han och duschade, vi är bjuden till Gällö på middag idag kl 15 så det är lika bra att han är färdig. Älskar Mariannes mat och jag kan nästan sätta mitt liv på att det kommer att vara potatis med och det är ju big nono på potatis så:(.. sur Gabbis!
Men det är luuugnt:D.

Zara åkte iaf till Malaysia idag, fick hejdå sms medans jag sov. Kommer att sakna tjejen myyycket men får jag ett jobb nu så ska jag väl kunna åka och hälsa på nån vecka:).. så svårt ska det ju inte vara tycker jag. Hon åkte från Arlanda till London - Hong Kong sen Malaysia nu så jag vette tusan när hon är framme. Det var iaf 30-35 grader där nu så faann va avis jag är på henne.

Nej nu ska jag sminka mig och fixa håret så jag är färdig till 14 när vi ska åka.

Jag börjar bli frisk nu igen, bara snuvan kvar... Gäbbiis är snart tillbaka på banan igen:). Och det här är den bästa vintern på mycket länge nu faktiskt.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0