dag 3 onsdag

Wooohoooo, klev upp idag coh tog på min kläderna som bara föll av mig igen, snacka om att GI funkar!!! Bara att köpa en ny garderob nu...
NJAAAAa kanske inte?!! Har inte hänt ett piss än;).. Hahah.. Tålamod,tååålamod!!

Var på affären idag och köpte en massa mat som är nyttig och som är Gejj.

Annars å ahr jag varit runt hela stan och kikat efter nytt gym eftersom Pulzinn går i KK nu. Tror att det blir fristilen nu för det såg riktigt fint ut och det var trevlig personal osv.. Men jag måste skaffa jobb först annars blir det ltie knivigt eftersom det kostar 500 spänn i månaden. Vill inte behöva binda mig för länge heller eftersom jag inte har en aning om vad som händer härnäst i mitt liv.

Nu ska jag fortsätta kolla på DH.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0