Jul/nyår

Julen och nyår har varit riktigt bra faktiskt.

Julen firades hos mamsen med god julmat, roligt sällskap och mycket rockband. I år kollade faktiskt hela familjen på Kalle Anka och hans vänner även fast det bara var jag(som vanligt) som skulle se. Magnus döpte om mig till Julnörden för att jag älskar julen och är så julig av mig. Vi fick finfina klappar och sen såg vi på film halva natten medans jag packade och fixade mig inför att åka till Ullånger. På Juldagen klev jag upp vid 9 tiden och åkte vid 10 så jag kom ner i bra tid.. men det blev stress ändå. Fixade alkoholen, duschade, åt, åkte med alla julklappar och sötosten till Niklas fixade i ordning mig och åkte till Jim i Fiskja och drack en del.. Så bar det iväg mot Bonden där det dracks ännu mer så blev det lite dålig stämning men det löste sig fort igen. Vidare till Gladan där jag och jim dansade skiten ur stället haha, jag hade skitroligt. Åkte hem och väckte Carro medans jag åt min rulle..

Annandagen var det också utgång på g, åkte till Glenn och förfestade där med Singstar och massa snack:).. skitkul hade vi. Så blev det kramm sen där vi gled före alla i kön som stog och frös ihjäl. ahha... Rikard skjutsade hem oss och Carro ägde han så inåt***** i bilen ahahha, skrattar fortfarande.

nyår så åkte jag till Jim, vi tog deet lite lugnt och fixade oss sen kom Björn och hämtade oss så åkte vi till Orre och ida på middag och fest. Jag träffade även Björns tjej Freja där som var hur trevlig som helst och vi gick jättebra ihop:). Kvällen var jätterolig bortsätt från vissa incidenter, det blev lite tårar ett tag där med det löste sig.

Jag kände redan innan vi åkte hur slut jag egentligen var och jag avr så täppt i näsan och ont i halsen så självklart fick jag feber på natten när vi kom hem till Fiskja så jag däckade på Jim så fort vi la oss. Vi kom hem vid 5 och Tarja väckte oss halv 3 så åt vi lite macka sen la vi oss och sov till 5 igen, jag hade fått ännu högre feber då jag vaknade så jag kände att jag ville hem till Ullånger och lägga mig så jag satt mig i bilen och åkte hem, det var sjukt jobbigt att köra men sååå skönt att komma hem och få bli onhändertagen av världens bästa Carro.

Dagen efter bestämde jag mig för att det var dags för Östersund eftersom jag ändå mådde hyfsat så jag åkte förbi hos Jim och kramades lite för det kan ju dröja hur länge som helst tills man ser han igen nu sen åkte jag hem och fick feber igen..

Jag har haft det jättebra nu i jul och nyår:).. hoppas ni andra också haft det.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0