<<

Helgen var ju jäkligt lyckat iaf.
Fredagen spenderades med Zandra, vi käkade, drack öl och kollade på film(jag vet att öl inte ingår i GI men nåt kul måste man ju få ha).. Det var jäkligt trevligt och vi mös lite med Zaras katter innan det vart så sent så jag drog mig hemåt.

Lördag som öven var Lindas födelsedag var ju hur kul som helst:D. Började med middag hos Stina, sen bastu, öl, news och sen vidare till G3 där vi gled förbi kön in haha:P Skönt som fasen var ju det eftersom det var så kallt ute.

Efter mycket dans och sjungande till bra musik begav vi oss till kebab city sen var det hemgång, kom hem vid 4 och slocknade ganska fort:P

Söndagen spenderades hemma i soffan, med mamsens laptop i knät och fjärrkontrollen i handen.. låg och kollade på biljard inatt på eurosport när jag inte kunde sova, tillslut var jag så uttråkad så jag somnade.

Ikväll hoppas jag på att tjejerna är på för att åka skridskor:D. Är länge sen sist nu så det är väl på tiden.

NU ska jag spela rockband med Dennis och hans kompis Melker.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0