^^

En sak som är säker är ju att man ska skriva ett inlägg så fort man tänker på ngt, annars kan man ju glöma bort det innan man hinner få ner det i bokstäver.

Igår var iaf en mycket trevlig kväll, Matilda kom hit och vi kollade lite på körslaget sen bytte jag om och så åkte vi ner och satt oss på Pause och tog en kopp te och kollade på folk, en massa skitsnacka är ju givet också. Vi satt till 00.45 sen gick vi en runda på stan, som var helt död trots att det är löningshelg sen åkte vi hemåt.

Härom natten drömde jag att jag födde tvillingar, hemma i vardagsrummet.
Drömtydare som Matilda och jag är(host) hade vi våra teorier om vad drömmen kan ha betytt. Det fick mig iaf att göra ngt som jag skulle gjort för länge sen iaf och det känns inte ens så jäkla jobbigt som det skulle känts för ett halvår sen. Det är bra, jag tror att jag behöver en nystart och varför inte ta det i samband med nya året?!.

Nu ska jag fortsätta mitt greys maraton:)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0