>>

Nu har jag fått tandläkar tid kl 10.00 i morgonbitti så nu ska tanden bli fixad. Ska bli skönt så det inte ilar osv längre, det är ju så jäkla strävt där också.

Magnus och grabbarna har tagit skotrarna och åkt till Åkersjön, det är ju skoterns julafton osv nu i helgen där så dom kommer säkert att ha riktigt roligt där. Magnus håller på att smsa ner mig nu. Han vill att jag ska försöka hjälpa han att skaffa en flickvän.. så det blir väl ett litet projekt.

Fasen av kallt det var ute idag när jag gick till apoteket förresten, hade mössa och vantar på mig men frös ändå som tusan. Måste nog införskaffa en ny vinterjacka, min är ju ändå inne på tredje vintern nu så nästa år får det bli en ny tror jag. Har jag klarat mig såhär länge med den här jackan ska jag nog klara vintern ut.

Jag och Cassie har pratat om 60års kalaset som vi ska på i April nu. Funderar på om hon och jag ska dela rum, vore ju jäkligt trevligt faktiskt så vi kan göra lite som vi vill. Det komemr nog bli jäkligt det där kalaset, våran släkt är ändå jäkligt kul, Hoppas att Magnus och Erik hakar på ner också haha.

Nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon bitti.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0