Idag Onsdag

Idag har det varit en bra dag bortsett från att jag vaknade kl 12 då..

Jag klädde på mig och tog en promenad i det härliga vädret, idag har snön legat fint och glänst medans solen har stått högt på himlen. Jag gick en sväng sen åt jag frukost/lunch innan jag tog en dusch och tvättade lite kläder. Har kollat på lite desperate housewives idag, kan inte få nog av det..

Efter några avsnitt gjorde jag middagen som betog av broccolisoppa, det var skitgott.

Resten av dagen har jag också kollat på tv, det blir lätt så när man är arbetslös. Har kolalt på nya avsnitten av OTH, Gossip girl och 90210 ikväll också... jag kan inte bärga mig tills jag får se fortsättningen, dom är grymma.

Just det, vi har grannar som har en tax-kennel. Jag har absolut ingenting emot hundar men nu har dom fått valpar...igen!
Dom där jäkla hundarna skäller från morgon till kväll och stör min sömn. Nu kanske inte jag sak vara den som klagar som inte gör ngt speciellt utmattande på dagarna så jag behöver så jäkla djup sömn, men ni som känner mig vet hur grinig jag blir när jag inte får sova riktigt. Ibland vill jag bara ställa mig på altanen och skrika tills dom tar in dom små kräken. Men jag gillar faktiskt dom där grannarna, dom är jätte trevliga och allt men dom borde få hundarna att inte skälla så jäkla mycket för nu börjar jag bli riktigt jäkla less. Så fort man är ute på baksidan så sätter dom små djävlarna igång. Tror det är dags för mig att flytta snart också, men utan jobb/pengar kommer man ju ingenstans här i världen så det får bli lite senare... Efter Carros och min Australienresa:)

Nej nu ska jag kolla lite Desperate sen sova..

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0