Let it be light

Nu börjar det äntligen ljusna.

Dom ringde idag från ett jobb jag sökt och sa att av 100 sökande så hade dom valt mig eftersom dom tyckte att jag hade det som krävdes för jobbet:D JÄJJJ!! Hur skönt känns inte det här nudå?!!
Nånting som går uppåt nu iaf:).

Var ju hos tandläkaren idag också..820 spänn för lite jäkla plast liksom? Varför ska det vara så jäkla dyrt för? Tur att det går på tandförsäkringen så jag slipper betala det själv, men jag har ju lagt ut pengarna och jag vill ha dom tillbaka.

I morgon skjutsar jag mamma på jobbet till kl halv 9 om hon ska på jobbet sen åker jag till Ullånger så ska jag och Carro ha en myshelg, åka skridskor, köra skoter och bara ta det lugnt. Ska försöka åka förbi hos Sandra också innan jag åker hem så jag hinner träffa henne och barnen lite:).

Nu ska jag tvätta lite osv så jag har med mig allt jag behöver, ska leta reda på understället osv.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Maglan

Mäh! Inte hälsa på oss? :(

2009-01-29 @ 18:10:53
URL: http://magdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0