Måndag

Ídag är en lika seg dag som igår, bara det att idag har jag inte ens min Greys box att luta mig tillbaka mot eftersom jag precis har kollat klart på den, tur att jag har lite Desperate kvar att fördriva tiden med..

Vette tusan vad det är med mig nu för tiden men jag känner mig bara slö hela tiden. Carro ringde och tjetade på mig att jag ska komma ner till Kramfors och Ullånger i helgen. Ska isf ta med mig skridskorna så vi kan gå och åka lite, så ska vi köra lite skoter också. Tror att det skulle vara bra nu men jag måste flirta med mamma så jag får låna hennes bil också för bussen är ju alltid knökfull på helgerna och jag orkar inte sitta i hammarstrand och sollefteå i timmar. Får se hur det blir med det.

Jag vill ha ett jobb så kom gärna med förslag, vart som helst i sverige går bra, för jag börjar bli less på att bo hemma också..

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0