Min mamma

Min mamma är kvinnan som jag älskar mest här i världen, hon är den som vet när någonting är fel utan att behöva träffa mig, hon är den som alltid finns vid min sida, honär den som förstår mig bäst... ja listan kan göras lång.

Ikväll märkte hon att ngt var fel och vi pratade hur länge som helst om det. Och att bara veta att jag har hennes fulla stöd i det här känns så fruktansvärt skönt, hon vet hur ont det här gör och hur jobbigt jag har det just nu och hon bara kramar om mig och säger att allt kommer att bli bra snart, för det här fixar vi tillsammans... inga problem. Och det är precis så det brukar vara, och självklart kommer det här att ta ett tag men jag kommer över det.
"Jag tyckte att du gjorde helt rätt i det här Gabriella, du är så jäkla stark", orden kanske är små men fy fasen vad dom värmer.

Mamsen fick ryggskott i morse innan hon åkte på jobbet också, hatar när hon har ont i ryggen. Hon har så mycket på jobbet just nu också så hon kan inte stanna hemma i morgon, stackarn.

Kärlek!

Jag älskar dig mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0