Minnen

Carro ringde mig nyss och sa att Max hade börjat med Hot chi pottel(stavning?)igen!!.. det här leder ju till minnen, balminnen!

På studentbalen så är det ju allmänt känt att jag blev lite berusad...okej, ganska mycket berusad. Jag sprang i driven på Max i balklänningen och högklackat och frågade efter min hot chipottel. Nu kan jag ju bara skratta åt det här, för after all så var det ju agnska roligt gjort... MEN, dagen efter balen var det mindre kul att vakna upp, fyllsjuk och jäkligmed en massa minnesluckor som sedan klarnade eftersom.

Tänk om jag inte hade gejjat nu, då hade jag ju kunnat köpa mig en ahah;) Men jag vet inte om jag borde visa mig där ahhah..

Over and out

Kommentarer
Postat av: Maglan

Ja det gör vi! Skaffar varsin pickadoll och sitter och vaktar på nätterna :P Haha, vart fan är världen på väg?!

2009-01-24 @ 22:09:27
URL: http://magdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0