Onsdag

Sitter just nu och lyssnar på Dannys nya skiva Set your body free, den är riktigt bra faktiskt.. Det är en lätt skiva med massa pepp låtar, det känns bra.
Har inte fått nån tid hos tandläkaren än och jourhavande tandl var i Bräcke nu så det känns itne så aktuellt att ta tåget dit och sen får man vänta i flera timmar på att tåget ska gå hem igen. Hoppas att dom får nå avbokningar här i Odensala snart så jag slipper vänta så länge till, det ilar så förbannat.

Ska snart traska ner på apoteket och köpa pronaxen åt mamma, hon har ju så ont i ryggen stackarn. Och dom är så kort om folk på banken nu så hon känner att hon måste vara där.

Funderar starkt på att söka jobb på folksam och flytta till Kramfors nu. Är så less på allt här uppe nu så det vore skönt att bara få dra iväg nu. Men vi får se hur det blir med det.

Ska kila på apoteket nu.



Har fått massa sms och samtal från alla som vill stötta mig och veta vad det är som hänt. Tack så jättemycket för att ni stöttar och bryr er om mig. Jag kan säga att det inte är ngt livshotande som hänt mig utan det är bara en stor förändring som känns jobbig just nu. Men tack så mycket alla som bryr sig.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0