Tisdag

Vaknade med världens magont i morse, var helt omöjligt att sova och jag visste att det inte skulle bli bättre utan att hämta ipren, så jag lämnade värmen i sängen och begav mig mot köket dör det visar sig att ipren var slut.. Som tur var hittade jag alvedon, kokade te så jag skulle få ngt varmt i mig sen kröp jag ner under täcket igen. Nu har magontet kommit tillbaka och jag är lagom less.

Ringde FTV idag också om tanden som gått sönder nu igen. Dom hade ingen tid idag men jag skulle få tid så fort dom fick ngt återbud och det var ju hela tiden det så jag hoppas på att få komma dit i morgon.

Carina kom hit idag så sankade vi lite Malaysia och mamma, hon och Dennis bokade sin resa till Amsterdam.. Nu går det undan, bara jag hade pengar så hade jag och Carina åkt till Zara men får se hur det blir nu.

Nu väntar jag på Paradise, är sjukt spännande;)

Ska kila nu

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0