Dåligt med..

.. update nu när jag vart i Ullånger..

Nu är jag iaf hemma igen och ska försöka hålla ett jämt tempo här på bloggen:)

Inatt har jag bara haft ont i magen:(.. Jag har dock drömt jäkligt bra både igår natt och inatt:).. det tackar vi för.

Mats är inne på lovvecka nr 2 nu så han och jag bara segade och kolla på film igår och idag ska vi ut och skotta bort snön från altantaket så inte det rasar in.

Pratade med storebror lite i morse och han var så nöjd över mössan han övertog ahha:).. Han skulle ha den jämt för den passa han så jäkla bra tyckte han:P

Nu i helgen har jag faktiskt kört och backat med släp för första gången i mitt liv och det gick över förväntan:)..Jag är faktiskt stolt över mig själv:).

Jag har också varit med om mindre trevliga händelser i helgen ahhahahha:P.. Men vi låter det vara osagt.

Nu ska jag ut...

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0