Igår hände det igen..

Fattar inte när turen ska vända för mig..
Kan jag inte bara få ett jävla jobb? Hur svårt kan det vara egentligen?
Är så less på mig själv att jag inte ringde till folksam förra veckan, då hade jag ju åt minstånde haft en intervju hos dom.. Men med min tur så ska det väl vara så. Men hur kul är det att gå utan pengar hela tiden.. Får ju inte ens jobbgarantin eftersom jag jobbat stundvis och att man alltid måste vänta 3 månader.. kommer ju inte få nå pengar för det jag jobbade nu förra månaden heller. Jag hatar verkligen det här! Är så jävla less.

Folk som aldrig varit arbetslösa fattar inte hur jobbigt det är att hela tiden behöva engagera sig i att söka jobb och få avslag på avslag.. Skulle valt en annan utbildning.
Vill verkligen inte börja plugga igen men finns det något annat val?

Känner mig bara värdelös just nu!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0