trök

Nu har jag lite långtråkigt så ni får läsa den här..




Vad heter du:
Gabriella Ida Maria Nylén
Var bor du: Östersund/ibland Ullånger
Trivs du där: Jovars
Brukar du läsa horoskop: Nej, jag bläddrar altid snabbt förbi
Har du körkort: Ja
Favoritdjur: Hund
Festar du mycket: Nej, kan jag inte påstå
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, cider, vin och öl
Brukar du bli för full: Nej, men det händer
Antal kuddar i sängen: 3
Äger du ett busskort: Ja
Vad åt du till frukost: Stekpannebröd med ost.
Har du haft sex idag: Nej

Nästa mål i ditt liv: Få ett nytt jobb
Hur svarar du i mobilen: Oftast; Gabriella..
Antal timmar sömn inatt: 10
Sov du ensam: Ja
Vad är det för veckodag: Tisdag
Vad åt du senast: Broccoligratäng
Vem fick du sms av senast: Markus
Vem ringde dig senast: Fredrik
Godaste ölen du druckit: Millers, corona eller san miguel
Vilka hårfärger har du haft: Brunt bara(min egen hårfärg)
Vad såg du senast på TV: Spårlöst, missade BB igår:S
Vad läser du för bok just nu: Sista Stieg Larsson

Längd: 172
Skostorlek: 39
Hårfärg: Brunt
Är du kär i någon: Nej
Vad gör du om ett år: Reser förhoppningsvis runt i Asien

Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, jag gillar att vi har alla olika årstider och klimatet:)
Vilken parfym använder du: JLO, Maxmara
Vilka skor använder du: Uggsen är ju givna!! Sen har jag ju mina svarta stövlar, mina nya snygga boots, jag använder så många skor...!
Dagens klädsel: Leggins, lång t-shirt


ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? -
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? Underbart
När kramade du någon sist? Förrgår
Saknar du någon speciell person? Ja
Har du svårt för att bli kär? Ja och Nej
När Kysstes/hånglades du med någon sist? Vet inte
Ångrar du det? Nej!
Är du singel? Ja
När fick du senast en komplimang? 10 min sen kanske:P

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nej
Hånglat med nån riktigt ful? Njaeja
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Varit nykter på nyårsafton? Ja
Gjort nåt olagligt? Ja
Blivit polisanmäld? Nej
Skämts över dina föräldrar? Ja
Skämts över dig själv? Nja
Tar du droger?Nej
Dricker du? Ja ibland
Vilka kläder sover du i? Olika
Varit kär? Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Med rätt person så kanske
Vill du ha barn? Ja, men inte i nuläget

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag
Såg dig gråta? Fredrik
Du delade en cigg med? Röker inte så
Du gick på bio med? Mamma, Mats, Martin
Skällde på dig? Johan


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Nej
Sjungit? Ja
Saknat någon? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0